sobota, 4 kwietnia 2020

Córka Gliniarza. Rock chick - Kristen Ashley (35/2020)



Tytuł: Córka gliniarza. Rock chick
Autor: Kristen Ashley
Wydawnictwo: Akurat
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 510

Czemu by nie próbować nowych nazwisk na okładce książki? Ja spróbowałam i choć nie znałam wcześniej Kristen Ashley to był to strzał w dziesiątkę. Jej styl pisania ogromnie przypadł mi do gustu. Żartobliwy, ironiczny, lekki, a jednocześnie bardzo wciągający. Wiadomość, że Córka gliniarza to początek jej nowego cyklu zrobiła mi dzień. Mam również ochotę sięgnąć po poprzednie książki autorki - do tego stoonia mnie do siebie przekonała.

Córka gliniarza opowiada o Indy Savage, która ma spokojne życie, pracę, mieszkanie, przyjaciół. Całe życie kocha się w starszym bracie swojej przyjaciółki, ale niestety nie jest im pisane bycie razem. Do czasu... Pracownik Indy gubi worek diamentów, ściąga kłopoty na dziewczynę, która będzie w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Pomóc może jej nikt inny tylko brat przyjaciółki prowadzący agencję detektywistyczną. Lee i Indy zbliżają się do siebie, ale dużo czasu upłynie zanim wyjdą ze wszystkich kłopotów. Będzie na pewno zabawnie, seksownie, lekko niebezpiecznie i dynamicznie.

Taka właśnie jest cała powieść. Wciąga już od pierwszej strony i nie pozwala nam złapać oddechu do samego końca. Uwielbiam słowne przekomarzania się głównych bohaterów, uwielbiam to napięcie seksualne między nimi, adrenalinę spowodowaną strzelankami, porwaniami. Cała plejada nietuzinkowych bohaterów dopełnia całości a już na zabój polubiłam Indy za jej charyzmę, pyskowanie, własne zdanie, zamiłowanie do rocka. Wydawać by się mogło, że Córka gliniarza to mocniejsza powieść, w której przewijają się gangsterzy, ale zapewniam was, że jest to lekka, zabawna komedia kryminalna, gdzie nie czujemy zagrożenia a ekscytację, ciekawość. Podczas lektury bawiłam się świetnie, nieprzewidywalni Lee i Indy sprawiali, że zupełnie nie było wiadomo czego spodziewać się dalej.

Polecam bardzo serdecznie. Żadna książka już dawno nie sprawiła mi tak wielkiej przyjemności- gwarantuję, że będziecie się dobrze bawić. Dreszczyk adrenalinki i seksowne sceny w powieściach są od czasu do czasu potrzebne.

Moja ocena 9/10

DOROTA

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu AKURAT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz