poniedziałek, 4 stycznia 2021

Mężczyzna z ogniem w sercu - Monika Joanna Cieluch (1/2021)

 




Tytuł: Mężczyzna z ogniem w sercu
Autor: Monika Joanna Cieluch
Wydawnictwo: Innana
Rok wydania: 2020


Pewnej styczniowej, bardzo mokrej nocy los postawił na swojej drodze Miłosza i drobną kobietę Agatę, którą wydostał z samochodu podczas wypadku.
Potem ich drogi się rozeszły kiedy kobieta nie chciała odwiedzin swojego wybawcy w szpitalu. Ktoś tam na górze miał dla nich jednak inne plany, ich losy znów się splatają kiedy Agata wynajmuje pokój u przyjaciółki Miłosza.
Chłopak wciąż nie pozbierał się po śmierci swojej ukochanej lecz jakaś siła strasznie ciągnęła go do dziewczyny. Agata cały czas była niedostępna i odpychała go, mimo iż Miłosz się nie poddawał. Tajemnice skrywane na dnie serca dziewczyny nie pozwalały jej na dopuszczenie do siebie jakichkolwiek uczuć. Ciągle uciekała przed przeszłością, która za każdym razem i tak ją doganiała. 
Czy tych dwoje ma szanse na miłość?
Kim jest tajemniczy mężczyzna z bentleya, którego tak bardzo boi się Agata?

Po przeczytaniu pierwszego tomu cyklu "Niepokorni,, myślałam, że nie da się dorównać emocjom jakie mi towarzyszyły podczas czytania. Nie raz i nie dwa razy pękło mi serce na pół. Tym razem autorka zafundowała mi jeszcze lepszy roller coaster emocjonalny. Wzruszająca opowieść o dwóch sercach, które na swojej drodze do miłości napotykają same przeszkody. O ogromnej i pięknej przyjaźni jakiej życzę sobie i bliskim. 

Autorka bardzo umiejętnie łączy motywy miłości, śmierci i przyjaźni. Powieść rozczula delikatnością a zarazem uwodzi stylem. To książka, obok której nie można przejść obojętnie oraz nie da o sobie zapomnieć. Zakończenie sponiewierało mnie ogromnie, ciężko było się podnieść i otrzeć łzy. Kreacja bohaterów jest niezwykle szczera i umiejętna. Piękna historia a ja z każdą kolejną książką Moniki rozsypuję się na kawałki. Czekam na ciąg dalszy oraz kolejne perełeczki tak utalentowanej pisarki. 

Jeśli szukacie życiowych, pięknych, wzruszających aż do łez książek to jest to idealna pozycja.
Polecam z całego serca. 

Moja ocena 10/10
MONIKA

Za możliwość przeczytania książki dziękujemy autorce Monice Cieluch 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz