niedziela, 14 marca 2021

Nieodpowiednia chwila - J. Harrow (13/2021)

 


Tytuł: Nieodpowiednia chwila

Autor: J. Harrow

Wydawnictwo: Zysk i S- ka

Rok wydania: 2021


W Nieodpowiedniej chwili znajdziecie dalsze losy bohaterów z powieści Nieodpowiednia dziewczyna. Pierwsza część zainteresowała mnie do tego stopnia, że bez wahania sięgnęłam po kontynuację.

W tej części spotykamy tatuażystkę Eve, która układa sobie życie z wpatrzonym w nią Danielem. Sielanka nie trwa jednak długo ponieważ na horyzoncie pojawia się była dziewczyna chłopaka Alice, która porządnie namiesza w życiu tych dwojga. Decyzje, które trzeba podjąć nie są dla nikogo łatwe, ale dotyczą one już nie tylko ich samych. Młodzi zaczynają żyć z dala od siebie myśląc, że tak będzie najlepiej. Kłamstwa, sekrety, manipulacje, śmierć sprawiają jednak, że od nowa trzeba wszystko przewartościować.

Nieodpowiednia chwila to ogromnie wciągająca powieść. Pisana prostym językiem sprawia, że czyta się ją szybko i przyjemnie, mimo, że porusza kilka problemów. Bohaterowie mnie urzekli a ich perypetie, zawirowania miłosne wciągnęły totalnie. Bardzo mocno przeżywałam każdy wzlot i upadek, manipulacje i sekrety wzbudzały we mnie złość, momentami miałam w oczach łzy ale i uśmiech pojawiał się na mojej twarzy. Wzbudzanie emocji to dla mnie duży plus każdej książki. 

I tutaj dochodzimy do sedna czyli do pytania Co autor miał na myśli? J. Harrow być może chciala przekazać nam, że miłość nie zawsze jest prosta i nie wszystko układa się po naszej myśli, ale prawdziwe uczucie jest warte, aby o nie walczyć? A może chodzi o to, aby uzmysłowić czytelnikowi, że kłamstwo i manipulacje zawsze odbijają się od nas rykoszetem? Może dojdziemy do wniosków, że relacje z rodziną są najważniejsze lub, że poszukiwanie siebie wymaga czasu i wielu prób oraz nawet błędów. Przeczytajcie śmiało bo ta lektura to nie będzie zmarnowany czas, jestem tego pewna. 

Moja ocena: 9/10

DOROTA 

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz