środa, 10 marca 2021

Justyna Chrobak - Zimna S (11/2021)

 



Tytuł: Zimna S
Autor: Justyna Chrobak
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 312
Rok wydania: 2020




Dziś parę słów o książce, która przypadła mi do gustu i bardzo pozytywnie zaskoczyła. Patrząc na okładkę i opis spodziewałam się całkiem czegoś innego lecz dostałam powieść, która pochłonęła mnie doszczętnie. To jedna z tych książek, która zasługuje na uwagę. Sensacja, garść romansu i nuta obyczaju. To świetna opowieść o kobiecie, która mocno stąpa po ziemi, która w męskim świecie rozdaje karty. Zna swoją wartość, lecz pod grubą warstwą skóry kryje się krucha i delikatna kobieta. 

Autorka przedstawia nam nietuzinkowych bohaterów - jedni bawią a drudzy denerwują, zachowana równowaga jak w życiu. 
Zimna S to książka, która dostarczy czytelnikowi niesamowitych wrażeń od samego początku aż do ostatniej kartki. Świetna fabuła i ta gra pozorów przedstawiona przez autorkę zasługuje na brawa. Zakończenie sponiewierało mnie i bardzo czekam na ciąg dalszy.

Moja ocena 9/10
Monika 

Za możliwość przeczytania książki dziękujemy autorce 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz