niedziela, 16 sierpnia 2020

Sekret wyspy - Dorota Milli (87/2020)





Tytuł: Sekretna wyspa

Autor: Dorota Milli

Wydawnictwo :FILIA 

Rok wydania : 2020


Wiki prowadzi restaurację "Kotwica" w Dziwnowie. Stworzyła miejsce spokojne, bezpieczne, w którym znalazła schronienie. 

Powrót sióstr spowodował nie tylko ogromną radość, ale również powrót do przeszłości. Wiktoria Popławska krnąbrna, uparta, odważna, od zawsze robiła szalone rzeczy, podejmowała niebezpieczne wyzwania, ale kiedy przyszło jej się zmierzyć z przeszłością bardzo bała się wspomnień i tego, co wraz z nimi do niej wróci. 

Wraz z siostrami i przyjaciółmi stworzyli drużynę i wspólnymi siłami próbowali znaleźć sprawcę zbrodni sprzed 10 lat.

Czy ponowne przeżywanie tamtych koszmarnych chwil uwolni ją od brzemienia jakim jest poczucie nieufności?

Czy rozliczenie z dawnych uczynków i decyzji pozwoli jej raz na zawsze zapomnieć o przeszłości, która ciągle ją prześladuje?

Cóż to jest za powieść! Jeszcze we mnie wirują emocje. Sekret wyspy to trzeci tom serii "Wyspa,,. Jak dobrze wiecie bardzo lubię powieści Doroty Milli, które działają na mnie jak akumulator, ładują mnie zawsze pozytywną energią i motywują do realizacji swoich marzeń. Są taka ogromną siłą napędową. Lecz tym razem autorka zaskoczyła mnie ilością emocji jakie odkryłam i przeżywałam wraz z bohaterami.

Byłam bardzo ciekawa tej książki, gdyż główną bokaterka jest Wiktoria -najmocniejszy charakter ze wszystkich trzech przyjaciółek. Za pancerzem ze stali, który nosiła na codzień kryła się jednak ciepła, serdeczna i czuła kobieta. To przeżycia z dzieciństwa ją zmieniły. Dom dziecka, do którego trafiła dał jej szansę na poznanie wspaniałych przyjaciółek, które stały się jej najbliższą i jedyną rodziną. Dom dziecka złączył ich losy, a Wyspa zbliżyła, ukazując swoje tajemnice.

Powieść porusza tak wiele ważnych i ciekawych tematów, które warto zagłębić. To istna karuzela emocji, która kręci się i nie można jej zatrzymać. 

Sekret wyspy to książka o przyjaźni, która tworzy rodzinę dla trzech wspaniałych kobiet z ciężką przeszłością i przeżyciami w dzieciństwie. O miłości, która cichutko czeka, aż ujawni swoje uczucia. O tym jak bardzo tajemnice chowane głęboko na dnie serca mogą mieć wpływ na nasze życie. O cierpieniu i stracie najbliższych osób. O samotności i ucieczce przed prawdą. O skrywanych pragnieniach i uczuciach na dnie serca. 

Tą książkę trzeba po prostu przeczytać i przeżyć każdą chwilę z fantastycznymi bohaterami. Polecam zacząć od początku serii. Obiecuję, że to będzie wspaniały czas dla czytelnika a tejemnica i śledztwo w sprawie morderstwa tylko podkręca ciekawość. 

Mądrość jaka płynie z książek Doroty Milli jest po prostu wspaniała. Ta pozycja wzrusza, rozśmiesza oraz zmusza do refleksji. 

Dodatkowym atutem są opisy nadmorskiej miejscowości Dziwnów- aż chce się tam spędzić wakacje. 

Śmiało mogę stwierdzić, iż Dorota MILLI powieścią "Sekret wyspy" podbiła moje serce po raz kolejny. Autorka nie przestaje mnie zaskakiwać. 

Moja ocena: 10/ 10

MONIKA 


Za możliwość przeczytania książki dziękujemy wydawnictwu FILIA 



1 komentarz:

  1. Mam tylko jedną część tej serii. Muszę uzupełnić. Recenzja super. Takie powieści lubię.

    OdpowiedzUsuń