niedziela, 21 lutego 2021

Wróć do mnie - Corinne Michaels (8/2021)

 


Tytuł: Wróć do mnie

Autor: Corinne Michaels

Wydawnictwo: MUZA SA

Rok wydania: 2021


Pierwsza część serii o braciach Arrowood zawładnęła mną całkowicie. Nie mogę doczekac się wydania kolejnych części przez wydawnictwo.

Wróć do mnie to historia pokiereszowanych przez życie Connora u Ellie. 8 lat temu spędzają ze sobą noc, później nie mają kontaktu. Gdy mężczyzna wraca do domu rodzinnego spotyka swojego Anioła, ale najpierw musi wyrwać go z piekła. Na jaw wychodzi wiele tajemnic, ale prawdziwa miłość póki a wszystko? A może nie?

Przeczytana przeze mnie powieść to bardzo prosta historia i w ogóle prosta książka. Łatwy język, nie trzeba się zbytnio skupiać i angażować na czytaniu bo po linijkach tekstu płynie się samoistnie. Fabuła przypomina trochę bajkę, jest słodko czasem aż za bardzo, ale mimo to książka wciąga ogromnie i chcemy dowiedzieć się jak zakończy się kilka spraw. Są również zaskakujące momenty, tajemnice, początek powieści jest dość mocny, ale później płynieny już na fali spokoju.

Wróć do mnie to powieść o miłości, zniszczonym dzieciństwie, o braterstwie, wzajemnie pomocy, o przyjaźni i rodzicielstwie. Trochę za mało było dla mnie analizy psychiki bohaterów, którzy mieli traumatyczne przeżycia, ale jak już mówiłam to prosta książka więc może taki był zamysł, aby była spokojna, miła, ciepła.

Z czystym sumieniem stwierdzam, że bardzo mi się podobała i z wielką przyjemnością przeczytam kolejne części tej serii. To jest taka idealna książka na relaks dla mózgu, na czytanie bez wysiłku i skupienia, na leniwe wieczory idealna. 

Moja ocena 8/10

DOROTA

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu MUZA SA 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz