czwartek, 19 listopada 2020

Zostań moim aniołem - Gabriela Gargaś (124/2020)

 




Tytuł: Zostań moim aniołem
Autor: Gabriela Gargaś
Wydawnictwo: Czwarta Strona 
Rok wydani: 2020
Ilość Stron: 



Wierzycie w Boże Narodzenie?
W cuda, w anioły, w drugiego człowieka?


Swięta Bożego Narodzenia to taki magiczny czas przesycony dobrocią, miłością, spokojem, otwartością na drugiego człowieka. Jest to jedyny czas w ciągu roku, na który tak bardzo czekamy. Uwielbiam sięgać po książki świąteczne, które wprowadzają w ten magiczny klimat. 
To moje pierwsze spotkanie z twórczością Gabrieli i na pewno nie ostatnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

Zostań moim aniołem to przepiękna historia, która skradła mi serce. Autorka posiada świetny styl pisania, który sprawia, że wszystkie historie zawarte w książce  są takimi lekcjami życiowymi. Przedstawione relacje międzyludzkie pokazują różne grupy społeczne, rozmaite problemy z jakimi borykają się bohaterowie. 

Ogromnie poruszyła mnie historia Bereniki, która całe serce oddaje pracy na oddziale szpitalnym. Historia ta pokazuje jak radzić sobie z ludzkim cierpieniem na co dzień. Kobieta pomaga wszystkim dookoła zupełnie bezinteresownie, pomimo iż sama mierzy się z bólem i smutkiem. 

,,Szczęście zaczyna się wtedy, gdy wiesz, czego od życia chcesz, i masz głęboko gdzieś, co myśli sobie o tobie ktoś inny...". 


Są takie książki, które niosą za sobą niesamowitą wiarę w człowieka i zmieniają nasze myślenie na lepsze, bardziej pozytywne, zwracamy uwagę na to co mamy i doceniamy to.  Zostań moim aniołem to ciepła, wzruszająca książka, która ogrzeje czytelnika swoim ciepłem. Pojawiają się w niej wątki smutku, szczęścia, miłości, wzruszeń, ale mimo to nie zabraknie poczucia humoru. Pełna nadziei na lepsze jutro, mądrości, niesamowitych splotów wydarzeń i wiary. 


Moja ocena 9/10
MONIKA

Za możliwość przeczytania książki dziękujemy wydawnictwu Czwarta Strona 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz