środa, 25 marca 2020

Pamiętnik diabła - Adrian Bednarek (29/2020)





Tytuł: Pamiętnik Diabła
Autor: Adrian Bednarek
Wydawnictwo: Novae Res 
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 440





Kuba to dwudziestodwu letni student prawa. Na pierwszy rzut oka to zwykły chłopak który lubi imprezy, zabawę, szybkie samochody i odrobinę koksu. Ma piękna dziewczynę, luksusowy apartament i świetnie zapowiadająca się przyszłość. Niestety nikt z jego otoczenia nie zdaje sobie sprawy że nosi w duszy demony które co jakiś czas powracają i przybierają postać Diabła w ludzkiej skórze.

Po raz kolejny mogę powiedzieć że Adrian Bednarek to geniusz zła. Autor z detalami opisuje życie i makabryczne zbrodnie których dokonał główny bohater. Podczas czytania czuć przeszywający dreszcz strachu. Jeśli ja sprawdzałam po przeczytaniu książki czy mam zamknięte drzwi i okna to musicie sobie zdać sprawę że jest to doskonały thriller który porusza krew w żyłach. Każdy kto gustuje w mrocznych klimatach, musi sięgnąć po serię z Diabłem tylko ostrzegam przepadnięcie.


Wstrząsająca, mroczna, przerażająca do głębi ale i również dająca do myślenia.
Kto jeszcze nie miał okazji czytać to polecamy serdecznie.

Moja ocena 11/10
MONIKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz