niedziela, 13 września 2020

Anioł na szczęście - Karolina Kubilus (97/2020)

 






Tytuł: Anioł na szczęście
Autor: Karolina Kubilus
Wydawnictwo: Literackie Białe Pióro
Ilość stron: 258
Rok wydania: 2020



Czasami zwykła wycieczka w góry może wywrócić serce do góry nogami a wszystko za sprawą spotkanej dziewczyny na peronie. Przezabawna i urocza powieść o poszukiwaniu tajemniczej dziewczyny, zagubionych pieniędzy klasowych, odkrywaniu tajemnicy o nowym koledze z klasy a wszystko to z dociekliwością godną Sherlocka Holmesa.

To pierwsza moja książka dla dzieci i młodzieży, którą miałam okazję przeczytać i zrecenzować. Muszę się przyznać, że świetnie się przy niej bawiłam a dodatkowym plusem było to, iż mogłam czytać wraz z dziećmi. W powieści poruszonych jest bardzo dużo ważnych tematów, o których mogłam porozmawiać z synkami. Główny bohater zawsze znajdował rozwiązanie dla swoich problemów w bardzo mądry i racjonalny sposób. 

Książka bawi, ale w bardzo fajny sposób przekazuje pozytywne wartości potrzebne w dzisiejszych czasach. To mądra powieść, w której czytelnik zagłębia się w skomplikowane ale i niezwykłe relacje młodzieży. Uświadamia, iż dzieci z domu dziecka w żaden sposób nie są gorsze od tych, które mają rodziców i pokazuje, iż kłamstwo zawsze ma krótkie nogi. 

Autorka we wspaniały sposób opisała szkolne perypetie oraz pokazuje różne odsłony przyjaźni. Polecam nie tylko dzieciom ale również dorosłym, niech ta książka  będzie dla was pięknym początkiem wspólnego czytania i długich rozmów z dziećmi tak jak było u mnie.



Moja ocena 8/10
MONIKA


Za możliwość przeczytania książki dziękujemy wydawnictwu literackie białe pióro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz