sobota, 17 października 2020

Od pierwszego wejrzenia -Kristen Ashley (111/2020)

 



Tytuł: Od pierwszego wejrzenia

Autor: Kristen Ashley

Wydawnictwo: Muza SA

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 480


Od pierwszego wejrzenia to trzecia część serii Rock Chick. Córka gliniarza była dobra, Zmysłowy anioł stróż gorsza ale Od pierwszego wrażenia zdecydowanie najlepsza.

Roxie Logan ma problemy ze swoim chłopakiem, przestępcą Billiem. Nie przyjmuje on do wiadomości rozstania a miarka przebiera się kiedy młotem wyłamuje drzwi do mieszkania Roxanne. Dziewczyna postanawia poszukać pomocy u wujka, który dawno temu zerwał kontakty z rodziną. Nie przewidziała tylko tego, że jednym ze znajomych Texa jest policjant Hank. Między tą dwójką iskry strzelają w powietrzu, ale zdarzają się też latające wystrzelone kule. Roxie musi poukładać swoje sprawy zanim jej najbliższym stanie się krzywda.

Od pierwszego wejrzenia to świetna, lekka książka, nie wymagająca skupienia i wielu przemyśleń. Idealna dla relaksu, wciągająca, z wartką akcją, sporą dawką humoru i otulającym nas ciepłem gdy czytamy o przyjaźni i miłości. Zdarzają się i sceny erotyczne ale nie są przesadzone. Są raczej tłem do tego jak cudownie w moim mniemaniu Hank traktował Roxie. Rozczulało mnie to i bardzo mi się podobało. 

W trzeciej części serii spotykamy wszystkich znanych bohaterów - Indy, Jet, Lee, Eddiego, Texa, Daisy. Zazdroszczę im tej relacji, przyjaźni na dobre i złe, szalonych imprez, wspólnie przeżywanych trudności. Podczas czytania czujemy się jak członek tej ekipy, a pod koniec czujemy żal, że musimy ich pożegnać i że to była tylko fikcja.

Powieść czytało mi się bardzo dobrze, pisana lekkim językiem nie męczyła. Mimo 480 stron pochania się ją bardzo szybko ponieważ za wszelką cenę chcemy dowiedzieć się jakie będzie zakończenie historii. Napięcie budowane podczas lektury jest magnesem tej książki ale z drugiej strony uśmiałam się podczas lektury, zrelaksowałam się przy niej a tego też szukam  w powieściach. Uwielbiam też romantyczną relację między głównymi bohaterami, która daje nadzieję, że romantyczni mężczyźni jednak istnieją.

Moja ocena 9/10

DOROTA

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Muza SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz