niedziela, 11 października 2020

Znam twoją tajemnicę - Agnieszka Zakrzewska (110/2020)



Tytuł: Znam twoją tajemnicę
Autor: Agnieszka Zakrzewska
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Rok wydania: 2020



Po przeczytaniu sagi Amsterdamskiej, autorka Agnieszka Zakrzewska trafiła do mojego serca i została okrzyknięta jedną z najlepszych autorek. Wiedziałam, że kolejna książka będzie bardzo ciekawa, ale ta okazała się fenomenalna. Całkowicie przerosła moje oczekiwania. 

Znam twoją tajemnicę to powieść, która poturbowała moje emocje. Ogromne wzruszenie jakiego mi dostarczyła każda zerwana kartka przez Leosia była jak wbijana szpilka w serce. Tęsknota dziecka za matką była tak straszna, że nie sposób było nie uronić łez. Matka chłopca za wszelką cenę dążyła do realizacji swojej kariery zawodowej tancerki. Zostawiając swoją rodzinę mogła spełniać marzenia. Gniew dziecka do matki rodził przez lata nienawiść i ból. Choć teraz, jako dorosły mężczyzna, Leo wiedzie bardzo luksusowe życie to nie radzi sobie z demonami przeszłości. Nienawiść do kobiet staje się metodą na zarabianie pieniędzy. Uwodzi kobiety i dostarcza dowodów ich zdrady przez co niszczy im życie. 
Karma wraca w najmniej oczekiwanym momencie. Leon wpada w sidła zemsty pozostawionej przez kobietę. 

Agnieszka Zakrzewska tą książka udowadnia jak wielki ma talent pisarski. Historia gorzka lecz z nutą erotyzmu i garścią obyczajówki z romansem. Pięknie napisana mimo bardzo trudnych tematów podjętych w powieści. Mocna emocjonalnie. To również książka, która daje nadzieję. Historia, która chwyta za serce i pokazuje, że nadzieja umiera ostatnia.

Z całego serca polecam sięgnąć po najnowszą powieść Agnieszki.

Moja ocena 11/10
Monika

1 komentarz: