sobota, 31 października 2020

Pragnienia - Ilona Gołębiewska (117/2020)



 Tytuł: Pragnienia

Autor: Ilona Gołębiewska

Wydawnictwo: MUZA SA

Rok wydania: 2020


Całkiem nowa, niesamowita odsłona Ilony Gołębiewskiej. Po lekturach jej powieści o teatrach, dworach, sztuce i starych tradycjach tutaj dostajemy nowoczesną, emocjonalną, wysmakowaną erotycznie powieść o młodych ludziach i ich...pragnieniach. Wtrącenia kryminalne nawet są! Jak dla mnie wielkie WOW.

Dwójka młodych ludzi, Wiktoria i Janek, poznają się w klubie. Jeden taniec, któtka rozmowa, delikatny pocałunek a coś zaczyna się między nimi dziać. Niestety podczas różnych losowych sytuacji ponownie spotykają się po roku. Okoliczności i ich życiowe sytuacje są diametralnie inne ale chemia między nimi pozostała bez zmian. Nie wiedzą jednak jeszcze ile będą musieli poświęcić i jak mocno walczyć o swoje pragnienia, których mają mnóstwo.

Zarwałam dla tej książki noc. Nie mogłam się oderwać a autorka zaskoczyła mnie totalnie. Jestem oczarowana i ja chcę więcej powieści spod jej pióra. Ogrom emocji, sytuacji z życia wziętych, problemów. Z jednej strony dramaty nie do pogodzenia się, a z drugiej piękne uczucia. Walka o swoje, tajemnice, destrukcyjne sytuacje i nieodpowiedni ludzie na drodze kontra ożywcze uczucia, przyjaciele na dobre i na złe, odnalezienie się po latach, pogodzenie się z losem, chęć dobrego życia. Smaczku dodaje co jakiś czas wilk w owczej skórze i jego intrygi.

Miałam szeroko otwarte oczy i mętlik w głowie podczas czytania. Ale z chwilą zamknięcia książki w głowie pozostaje tylko myśl - Ależ to było dobre! Takie lektury chce się czytać! Intrygująco, o niełatwych sytuacjach ale i lekko o zwykłym życiu. Mix wątków nie pozwala się nudzić, pędzimy bez tchu po to, aby w konsekwencji zatrzymać się, docenić co mamy i z uśmiechem podnieść się i walczyć do końca o swoje!

Pragnienia na długo pozostaną u mnie w głowie i sercu. Może uda mi się i was przekonać do sięgnięcia po nie?

Moja ocena 10/10

DOROTA

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu MUZA SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz