środa, 29 lipca 2020

Malwina - Anna Szafrańska (82/2020)



Tytuł: Malwina. 
Autor: Anna Szafrańska
Wydawnictwo: Niezwykłe
Rok wydania: 2020


Malwina i Arek. Poznają się przypadkiem. Nie szukają miłości i zaangażowania. Coś ich jednak do siebie niesamowicie ciągnie, mimo różnicy wieku, zawodu, bolesnej przeszłości. Malwina jest kobietą sukcesu, pewną siebie, która pod tą maską ulkrywa prawdziwą, poranioną siebie. Arek zaś już raz kochał, tylko, że tej kobiety już nie ma a on nic nie potrafi Malwinie obiecać. Boi się, że przez wzgląd na własną przeszłość nie jest zdolny do kochania.

Wstrząsająca, niesamowita, szczera, namiętna, bolesna, emocjonująca. Tak mogę w kilku słowach określić powieść Anny Szafrańskiej. Jeżeli uważałam, że Lilianna z tej serii była najlepsza to byłam w błędzie bo Malwina bije ją na głowę. Autorka już nie raz pokazała mi, że nie boi się wysiskać łez u swoich czytelników, nie boi się poruszać delikatnych, bolesnych tematów, nie waha się opisywać ludzkich dramatów i tragedii. Tak było i tym razem a ja płakałam nad losem bohaterów, współczułam, wściekałam się. Książka jest dobra kiedy wywiera na czytelnika taki wpływ.

Anna Szafrańska jest młodą autorką ale pisze tak głęboko i dojrzale, jednocześnie delikatnie o ważnych sprawach, pięknie pisze o uczuciach, o namiętnościach. Wspaniale się ją czyta. Malwina wciąga od pierwszej do ostatniej strony, zaskakuje, zakończenie zwala z nóg. Emocje, które targają nss podczas czytania i to co przeżywamy warte jest sięgnięcia po tą powieść zdecydowanie.

Malwina zapewnia emocje, rozrywka ale i naukę. Jedną z najważniejszych rzeczy jakich się dowiedziałam jest to, aby pogodzić się z własną przeszłością. Nawet ta najgorsza ukształtowała nas w jakiś sposób ale, aby budować wspaniałą, lepszą przyszłość trzeba zostawić za sobą to co było. To przyszłość jest w naszych rękach i to o nią należy walczyć.

Pragnę was serdecznie zachęcić do sięgnięcia po tą powieść, która was zachwyci, czegoś nauczy, zmieni. Malwina zostaje w moim sercu na zawsze!

Moja ocena 10/10

DOROTA

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Niezwykłe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz