niedziela, 23 września 2018

Czytelnicy polecają #2

Witajcie ponownie:)

Dzisiaj znowu to wy polecacie coś nam i sobie nawzajem:)

Szalenie jestem ciekawa co tym razem się tutaj znajdzie.
Gotowi? No to startujemy:




Najwięcej do polecenia miała pani IZA:





"Świetna komedia małżeńska....już dawno nie czytałam książki, przy której tak się uśmiałam. 

Polecam bardzo:) " .

Pani Iza dodaje również, że książki należy czytać po kolei- pamiętajmy o tym:)












,,Mój największy błąd "
Książka czytana jednym tchem ....samotna matka ,dziesiecioletni synek sprawiający problemy wychowawcze i brak pieniędzy....pożądanie, szantaż, zbrodnia.
Przeczytana w jeden wieczór 😉












"Poruszająca opowieść o tym, jak cienka jest granica między obsesją a miłością. 

I jak łatwo ją przekroczyć."














"Katarzyna Michalak
Wszystkie książki Kasi są super...jak zaczniesz czytać to przestać nie można.

Kasi książki to mam wszystkie...A to najnowsza "Ścigany"... którego zaczynam czytać."







Pani Ania ze strony: Ania Kania. Nie śpię, bo piszę na Facebooku pisze tak:



"Moje inspiracje do tworzenia 
(Pani Ania pisze niesamowite teksty na swojej stronie. Krótkie opowiadania, które tworzą całość - jakby odcinki serialu powstające na podstawie rzutu kośćmi z obrazkami. Polecam zaglądnąć na jej profil).

Jedna i druga pisana tak, ze ma się wrażenie ze jednym z bohaterów jesteś Ty sam".





Pani Regina ma dla nas coś takiego:



"Książka trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Mówiąca o czasach wojny, jednak nie przytłacza śmiercią. Pokazuje realia tamtych czasów, nie zawsze smutne ale i te zabawne. 

Polecam nawet tym którzy nie przepadają za historia/wojnami itd.  Dziewczyny koniecznie przeczytajcie!"

















"Jeszcze jedna . 

Moja ulubiona książka, która jest oparta na faktach. Mnie wciągnęła bardzo. 

Powstała również druga część której jeszcze nie czytałam, jednak już niedługo będzie w moich rękach! 

Zaraz po przeczytaniu dam Wam znać."




I to już wszystko na dzisiaj:) Kolejna odsłona polecajek za dwa tygodnie, a tymczasem korzystajcie, inspirujcie się i czytajcie!

Ściskam kochani.


DOROTA










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz